Word beloond, spaar punten & verzilver prijzen!
Als lid van onze Promojagers community word je beloond door het melden van je eigen recente koopjes of nieuwe promoties. Je spaart zo punten bij elkaar om leuke prijzen te verzilveren. Onze prijzenpot bestaat uit cadeaubonnen, maar ook andere leuke prijzen, ontdek ze hier allemaal. Hoe het juist werkt & wat de vereisten zijn, lees je hieronder. Véél succes alvast!
Hieronder een aantal veelgestelde vragen:
Hoe verdien je punten?
Punten verdien je bij registratie en door zelf een steentje bij te dragen aan onze community. Hieronder een overzicht:
Na een succesvolle registratie |
+ 20 punten |
Deel een recent (stoef)koopje |
+ 10 punten |
Delen promo, cashback, e-coupons, kortingscode, gratis product of uitverkoop |
+ 12 punten |
Verwijs een vriend | + 50 punten |
Hoe verdien je de meeste punten?
Wanneer je promo's & koopjes deelt met ons ontvang je punten. Dus hoe meer je plaatst, hoe meer punten je zal ontvangen. Raadpleeg onze prijzenpot om al onze prijzen te bekijken.
Zijn er limieten?
Er zijn géén limieten. Je kan punten blijven sparen voor prijzen. Wel zijn er voor een aantal prijzen drempels opgesteld. Meer hierover in onze prijzenpot.
Wanneer kan ik mijn punten omruilen?
Je kan je punten omruilen voor een prijs van zodra je 500 punten hebt verzameld. Hiervoor ga je naar onze prijzenpot om je prijs aan te vragen. Je moet hiervoor énkel een formulier invullen. Daarna verwerken wij jouw aanvraag en zullen we jouw prijs snel toesturen.
Wat zijn de vereisten om te posten?
Worden de koopjes en promoties die ik toevoeg meteen zichtbaar op jullie website?
Vooraleer een koopje of promotie wordt gepubliceerd zullen onze moderators deze eerst controleren op de volgende vereisten:
- Is de promotie nog geldig?
- Is je koopje (stoefpost) recent genoeg?
- Deze mag max. 2 dagen oud zijn, alsook moet de promotie nog geldig zijn.
- Werd de promotie niet al eerder gedeeld?
- We willen dubbele promoties vermijden. First come, first serve.
- Zoek daarom eerst even op onze site voordat je iets wilt posten.
- Werkt de kortingscode nog?
- Bevat je promotie of koopje genoeg info?
- We vinden het belangrijk dat alle info aanwezig is zodat de promotip ook meteen duidelijk is voor anderen.
- Vergeet dus zeker niet toe te voegen: de winkel, de promo (hoeveel % korting bv.), het product, eventueel ook de besparing & idealiter ook een foto.
- Bij een stoefpost vragen we ook het kasticket, om er zeker van te zijn dat het koopje recent én ook echt is.
- Is de promotie écht goed / kwalitatief?
- We zijn Promojagers en verzamelen de beste prijzen / koopjes van het moment. Daarom is het ook belangrijk dat de promoties & koopjes zeker de moeite zijn.
- We checken voor producten altijd of dit de laagste prijs is t.o.v. elders. Is een product in meerdere winkels voor de betreffende prijs te koop? Dan vinden wij het geen echt koopje.
- We willen de betere promoties verzamelen, niet de promoties van 5% à 10% korting bijvoorbeeld.
- Ook is het niet de bedoeling om alle folderitems of alle promoties van een hele webshop te gaan posten. Enkel de beste! We integrereren zelf ook al de folders & online promo's.
- Is de promotie ook te vertrouwen?
- Als het een minder gekende website is, vragen we om de reviews te controleren. Kwestie dat het geen frauduleuze site is. Laat dit zeker ook weten in je post.
- Heb je bonnen gebruikt?
- Dat is super, maar we zijn geen extreme couponing app, wel een promo app. We keuren daarom ook géén overdreven bonnengebruik toe.
- We passen de Colruyt/Kruidvat regels toe: max. 5 bonnen per productsoort :). Ticketjes worden ook niet opgesplitst.
- Lees ook hier onze bonnenregels.
Vaak voorkomende afkeuringen (top 5):
- Hoi, bedankt, maar deze was al gepost op ons platform :)
- We keuren de posts goed op basis van datum van inzending (komt er dus op aan om de 1ste te zijn).
- Hoi, kan je nog iets meer info geven over je promo/koopje? > winkel, product, korting, ... bedankt groetjes
- We vragen alle info mee te geven in je post zodat je promotip/koopje/besparing ook meteen duidelijk is voor iemand anders.
- Hoi, kan je nog je kasticketje toevoegen aub, bedankt groetjes
- Voor stoefposts vragen wij om een kasticketje toe te voegen, om er zeker van te zijn dat het koopje recent én ook echt is.
- Hoi, kan je nog een foto toevoegen aub? bedankt groetjes
- Het is visueler om bij een promotie/koopje een foto toe te voegen. We maken een uitzondering voor vragen of kortingscodes.
- Hoi, kan je toevoegen als kortingscode aub? Bedankt groetjes.
- Een kortingscode inzenden moet via het type 'Kortingscode' gebeuren. Zo worden de codes in ons systeem bewaard en ook doorgestuurd naar onze Kortingscode extensie :).
Lees ook onze huisregels i.v.m. welke berichtjes we toelaten & welke niet.
Indien je berichtje wordt afgekeurd op basis van één van bovenstaande vereisten ontvang je ook geen punten. Zeker rekenig meehouden dus :).
Hier een overzicht van jouw verzamelde punten: